Hakkımızda
5 kıtada 76 ülkeye ihracat başarısı olan Alpeda, 1978 yılında 50m2’lik küçük bir atölyede Filiz Çelik San. Tic. A.Ş. firma adı ile kurulmuştur. 1990 yılında Türkiye genelinde Marmara, İç Anadolu, Karadeniz, Ege, Güneydoğu ve Doğu Anadolu genelinde bayilik yapılanmasını tamamlayarak Türkiye’nin her noktasındaki kuaför salonlarına yenilikçi dokunuşları ile fark yaratmaya başlamıştır. Kaliteli ürünleri ve sorunsuz hizmet anlayışı ile kısa sürede Türkiye’nin öncü kuaför mobilya üreticisi haline gelen Filiz Çelik, müşterilerine değer kattığı anahtar teslimi ile mimari proje faaliyetlerine başlamıştır.
Türkiye’de elde ettiği başarılı kariyerden sonra yurtdışına açılma kararı alarak, markalaşmak adına Alpeda ismini tüm dünyaya tescil etmiş, 2002 yılında bu isim ile ihracata başlamıştır. 2004 ihracatta 10 ülkeye ulaşarak, Alpeda etiketli ürünleri ile çalışmalarını markalaştırmış ve uluslararası sektörde de hızla yükselen bir firma haline gelmiştir.
2006 yılında TÜBİTAK Arge Projesi, Türkiye’nin ilk elektrikli berber koltuğu imalatı başarısına sahip olmuş, 2008 yılında da ikinci bir TÜBİTAK Projesi Türkiye’nin ilk elektrikli yıkama seti ile başarı elde ederek, Türkiye’deki kuaför salonu tasarımlarının yenilikçi lideri olduğunu kanıtlamıştır.
2016 yılında İstanbul’da 1450m2 büyüklüğe sahip merkez pazarlama fabrika showroom açarak iş hacmini genişletmiştir. Katıldıkları yurtdışı fuarları ile tüm dünya tarafından tercih edilen bir marka haline gelerek, 2017 yılında ihracatta tarihi rekoru kırmıştır. Toplam 3 kıtada 40 ülkeye distribütör bazında ihracat gerçekleştirerek, üretimin %48’lik kısmını ihraç etmiştir. Alpeda, günümüzde 5 kıtada 76 ülkeye ihracat yapmaktadır.
Çevre duyarlılığını ön planda tuttuğu çalışmaları sayesinde DIN EN ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sertifikası ve müşterilere verdiği değerden kaynaklı ürünlerinin malzeme kalitesi ile de K-Q TSE-İSO-EN 9001 Kalite Sertifikalarına sahip olmuştur. Kurulduğu günden bugüne, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, başarıya yürümeyi hedeflemiş ve sektörün lider firması haline gelmiştir.
Vizyon
Müşteri beklentilerinin önünde olan yenilikçi yapısıyla; 2024 yılında kuaför ekipmanları sektöründe dünyada ilk 10 markadan biri olmak ve Cumhuriyetimizin 100.yılındaki ulusal hedefleri doğrultusunda ülkemiz insanı için değer yaratmak.
Misyon
Müşterilerimizin konforu, mutluluğu ve huzuru için varız.
Kurumsal Değerler
Dürüstlük, Saygınlık, Sorumluluk, Sahiplenme, Başarma arzusu Çalışkanlık, Plan program, İnisiyatif kullanmak, Birbirini tamamlayan takım çalışması, Ürün ve Hizmet Kalitesi, Sürekli iyileştirme Müşteri memnuniyeti ve bağlılığı, Çevreye saygı.